Îmbunătățire sisteme management

Îmbunătăţirea sistemului de management (indiferent de natura sa) debutează imediat după auditul de certificare şi trebuie continuat permanent pe toată durata sa de viaţă.

În funcție de necesitățile și de obiectivele specifice din cadrul firmei proiectele de menținere și îmbunătățire includ activități precum:

Corectarea problemelor identificate la auditul de certificare și la auditurile de supraveghere.


Auditarea periodică a sistemului de management, conform cerințelor standardelor de referință.


Monitorizarea unor parametri definitorii ai sistemului de management.


Analiza performanțelor sistemului, identificarea punctelor tari, a celor slabe, a situațiilor neconforme și a posibilităților de îmbunătățire a activităților.


Inițierea de acțiuni care permit eliminarea problemelor și îmbunătățirea performanțelor.


Publicarea și difuzarea documentației de sistem, evaluarea furnizorilor, sisteme de evidență, precum realizarea altor activități specifice prin metode informatice.


Asistență de specialitate la auditurile de certificare, supraveghere și extindere.


Asistență de specialitate pentru concepția și implementarea unor metode informatice pentru urmărirea activităților care aduc valoare.