Implementare sisteme management

Evaluare și planificare
Evaluarea organizaţiei din punct de vedere al structurii organizatorice, infrastructurii, mediului de lucru, capabilităţii tehnice şi al documentaţiei existente şi planificarea următoarelor etape, asistenţă la elaborarea organigramei, a fişelor posturilor etc.

Instruire
Asigurarea cunoașterii cerințelor standardului de referință și crearea premiselor ca personalul implicat să poată realiza și implementa documentația sistemului de management, sub îndrumarea consultantului.

Procese și documentație
Se realizează, împreună cu responsabilii de procese definirea proceselor pentru care se intocmesc documentele, procesele de realizare a produsului/serviciului, precum și procedurile necesare, diagramele flux, analiza riscurilor, procedurile generale și de organizare și Manualul sistemului de management.

Implementare
Instruire în vederea aplicării procedurilor, aplicații practice pentru toate procesele sistemului, testarea funcționării sistemului.

Audit intern
Evaluarea documentației sistemului de management și a gradului de implementare a sistemului, pentru a stabili dacă organizația este pregatită să susțină auditul de certificare.

Certificare
Pregătirea documentației și a personalului în vederea susținerii în bune condiții a auditului de certificare.

Imbunătățire
Rezolvarea neconformităților constatate cu ocazia certificării, implementarea posibilităților de îmbunătățire viitoare.